საწრეო მუშაობის მესამე დღე დავიწყეთ მიზნის გაცნობით. მოსწავლეებმა ჩემს მიერ მიწოდებული ბარათებიდან ამოარჩიეს ის ბარათები რომლებზედაც მარცვლები ეწერა. ახსნეს რატომ ამოარჩიეს ეს ბარათები და რით განსხავდებოდა მათ მიერ ამორჩეული ბარათები სხვებისაგან. არჩეული ბარათებით ააწყვეს "მარცვლის მატარებელი" და წაიკითხეს ხმამაღლა. შემდგომ ეტაპზე თავად შეადგინეს მარცვლები: ხმოვნისაგან, ხმოვნისა და თანხმოვნისაგან, ხმოვნისა და თანხმოვნებისაგან და გამოიტანეს დასკვნა რომ მარცვალი შეიძლება იყოს ცალკე მდგომი ხმოვანი, ხმოვანისა და თანხმოვნის ან ხმოვნისა და თანხმოვნების ჯგუფი. შეასრულეს პრაქტიკული სავარჯიშოები.
ქალბატონო ნანა! ძალიან მომეწონა თქვენი მუშაობის მეთოდი პატარებთან. გისურვებ წარმატებებს თქვენ და თქვენ მოსწავლეებს.
ОтветитьУдалитьქალბატონო ნანა! ძალიან მომეწონა თქვენი მუშაობის მეთოდი პატარებთან. გისურვებ წარმატებებს თქვენ და თქვენ მოსწავლეებს.
ОтветитьУдалитьდიდი მადლობა!
ОтветитьУдалить