წრის სამუშაო პროგრამა
საწრეო
მუშაობა
წრის დასახელება: „ენა დედაა ერისა“
წრის ხელმძღვანელი: ნანა აბულაძე
მიზნობრივი ჯგუფი: ქ.ტყიბულის №1 საჯარო სკოლის II ა კლასის მოსწავლეები
წრის მიზანი: მოსწავლეთა
ცოდნის გაღრმავება ე.ს.გ.-ს მოთხოვნების მიხედვით
·
თავისუფლად
ამოიცნობს ნაცნობ სიტყვებს.
·
დამარცვლით
კითხულობს უცნობ სიტყვებს.
·
ხმამაღლა
(მთლიანი სიტყვებით ან დამარცვლით) კითხულობს მარტივი წინადადებებისგან შედგენილ მცირე
ზომის ტექსტს. ცდილობს დაიცვას პაუზა სასვენ ნიშნებთან.
·
ადარებს
და კითხვის დასმის საშუალებით აჯგუფებს სიტყვებს.
·
წერს
კარნახით.
·
კითხულობს
საკუთარ ნაწერს ხმამაღლა და ასწორებს შემჩნეულ შეცდომებს.
მოკლე მიმოხილვა: წრის მუშაობა
ხელს შეუწყობს გაკვეთილზე მიღებული გრამატიკული საკითხების ცოდნის
გაღრმავება-განმტკიცებას, რაც მოსწავლეებს დაეხმარება ზეპირი და წერითი მეტყველების კულტურის დახვეწასა
და სხარტი აზროვნების ჩვევის
ჩამოყალიბებაში.
წრის ხანგრძლივობა: 2017-18 სასწავლო წრის პირველი სემესტრი. 10 შეხვედრა. თითო შეხვედრის ხანგრძლივობა ერთი აკადემიური
საათი.
წრის სამუშაო პროგრამა
№
|
თვე და რიცხვი
|
თემა
|
აქტივობა
|
მიზანი
|
რესურსი
|
1
|
23.10
|
შეხვედრა წრის წევრებთან.
სამუშაო თემატიკის გაცნობა.
ბგერა და ასო
|
·
მინი ლექცია.
·
პოსტერი „ყველაფერი
ჩემ შესახებ“
·
ნ. შარაშენიძის „გაბუტული
თუ გაპუტული“
|
სამუშაო ფორმატის გაცნობა.
კეთილგანწყობილი ურთიერთობის დამყარება.
ასო-ბგერის მნიშვნელობის განსაზღვრა.
|
ფორმატი, მარკერი, ფერადი ფანქრები,
ბუკი.
|
2
|
30.10
|
მსგავსება-განსხვავება ასო-ბგერებს შორის
|
·
„შეცდომების ამოცნობა“
·
სიტყვის დაშლა ბგერებად
·
ბგერის გაერთიანება
სიტყვებად
·
„დავეხმაროთ ბურატინოს“
|
ამოიცნობენ შეცდომით დაწერილ ასო-ბგერას.
შეძლებენ სიტყვის დაშლას ბგერებად და ბგერებისაგან
სიტყვის შედგენას.
შეასრულებენ პრაქტიკულ სავარჯიშოებს
|
წინასწარ გამზადებული ფორმატი.
ფურცლები, საწერ -კალამი
|
3
|
6.11
|
რომელია მარცვალი
|
·
„მარცვლის მატარებელი“
·
ასო-ბგერებისაგან მარცვლების
შედგენა.
·
პრაქტიკული სავარჯიშოების
შესრულება
|
შეძლებენ მარცვლის ამოცნობას და ასო-ბგერებისაგან
თავად შეადგენენ მარცვალს
|
ბარათები,
რვეული, საწერ-კალამი,
დაფა, ცარცი
|
4
|
13.11
|
სიტყვის დამარცვლა და გადატანა
|
·
„მარცვალთა მძივი“
·
შემიძლია სიტყვის დამარცვლა.
·
ვყოფ სიტყვებს გადასატანად
·
პრაქტიკული სავარჯიშოები
|
შეძლებენ სიტყვების დამარცვლას გადასატანად
|
ბარათები მარცვლებით,
რვეული, საწერ-კალამი, ფურცლები
|
5
|
20.11
|
სიტყვა- საგნის სახელი
|
·
შემიძლია საგნების
ამოცნობა
·
მონიშვნებით კითხვა
·
პრაქტიკული სავარჯიშოების
შესრულება
|
სურათზე ამოიცნობენ საგნებს და მიუწერენ სახელს.
შეძლებენ აზრის გამოთქმას და დასკვნის გამოტანას
|
სურათები სხვადასხვა საგნის გამოსახულებით,სახელმძღვანელო
ფურცლები, საწერ კალამი, ფორმატი, მარკერი,
ლექსი „ტყე“
|
6
|
27.11
|
სულიერი და უსულო საგნის სახელები
|
·
„გონებრივი იერიში“
·
შევავსოთ ცხრილი
·
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
დაასახელებენ და დააჯგუფებენ საგნებს , შეავსებენ
ცხრილს, შეასრულებენ დამოუკიდებელ სამუშაოს
|
დაფა, ცარცი, ფორმატი, მარკერი, რვეული, საწერ-კალამი,
ტექსტი „დილის სურათი“
|
7
|
4.12
|
ვინ და რა ჯგუფის სახელები
|
·
ბარათებით მუშაობა
·
აზრობრივი რუკა
·
პრაქტიკული სავარჯიშოების
შესრულება
|
ამოიცნობენ და დააჯგუფებენ საგნებს ვინ და რა ჯგუფის
მიხედვით, შეასრულებენ პრაქტიკულ სავარჯიშოებს
|
ბარათები გამოტოვებული სიტყვებით,
ფლიფჩარტი, მარკერები,
რვეული, საწერ-კალამი
|
8
|
411.12
|
კითხვის დასმა საგნის აღმნიშვნელ სახელზე
|
·
„ყველაზე ყურადღებიანი“
·
ბარათებზე მუშაობა
·
ცხრილის შევსება
·
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
შეძლებენ ყურადღების კონცენტრირებას, შეძლებენ შეკითხვის
სწორად დასმას.
|
ბარათები სხვადასხვა გამოსახულებით,
ფლიფჩარტი, მარკერები, რვეული საწერ-კალამი
|
9
|
18.12
|
საგნის რიცხვი
|
·
„ერთი და ბევრი“
·
გამოტოვებული ადგილების
შევსება
·
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
შეძლებენ საგნის მხოლობითი და მრავლობითი რიცხვის
წარმოებას
|
ბუკი, დაფა, ცარცი, საწერ-კალამი, რვეული
|
10
|
25.12
|
შემაჯამებელი ტესტი
|
ტესტზე მუშაობა
|
შეძლებენ მიღებული ცოდნის წარმოჩენას
|
ტესტი,საწერ-კალამი
|
სკოლის
დირექტორი: /ვ. ქენქაძე/
19.10.2017წ.
გთხოვთ დაწეროთ კომენტარი.
ОтветитьУдалить